نازبو
گلدان بتنی جلوه ای سه بعدی در دکوراسیون
  • آموزش و مقالات
  • گلدان و محیط های رشد

گلدان بتنی جلوه ای سه بعدی در دکوراسیون

طراحی گلدان بتنی و استفاده از متریال متفاوتی چون بتن در دکوراسیون منزل می تواند تفاوتی چشم گیر در تزیینات خانه ایجاد کند. مزیت استفاده از این نوع متریال در ساخت گلدان، مقاومت در برابر رطوبت، عمر طولانی و جذب همیشگی رطوبت و آب است. آنچه طراحی این گلدان سیمانی را مورد توجه قرار داده، ظرافت به کار رفته در قالب گیری آن ها و همچنین تضاد میان طرح های ظریف و خلاقانه با متریال سخت و سازه ای بتن است. لوازم دکوری بتنی، انتخاب مدرن پسندان!

اگر شما هم مینیمال‌گرا هستید، می‌توان حدس زد برای خرید اکسسوری‌ها و لوازم دکوری منزلتان، جست‌وجوی زیادی را انجام می‌دهید، اما کافی است کمی به رنگ بتن توجه کنید! نکند شما نیز با شنیدن کلمه بتن، یک ساختمان نیمه‌کاره و یا مجموعه‌ای از مصالح ساختمانی در ذهنتان نقش بسته است؟

بله! بتن از پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که اینک با گذشت بیش از ۱۷۰ سال از پیدایش سیمان پرتلند به‌صورت کنونی توسط طراحان و خلاقان، دستخوش تحولات و پیشرفت‌های شگرفی شده است. یکی از تحولات عصر حاضر، به‌کارگیری لوازم دکوری بتنی در دکوراسیون منزل است.

برای خرید گلدان بتنی طرح مثلثاتی به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید

گلدان سیمانی

لوازم دکوری بتنی 

مگر می‌شود بتن را در دکور به‌کار ببریم؟ چه برسد به اینکه بخواهیم به کاربردی بودن آن هم فکر کنیم! باید بگوییم که طراحان توانسته‌اند لوازمی دکوری از جنس بتن را بصورت کاربردی تهیه کنند؛ برای مثال گلدان بتنی با گل مورد علاقه‌تان که می‌تواند روزانه کلمات را به شما یادآوری کند و یا دکوری که چراغ روی میزتان هم باشد.

برای خرید ابزار باغبانی به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.

اکسسوری های بتنی

خلاقیت طراحان با بتن به اکسسوری‌های کوچک آشپزخانه راه پیدا کرده است، اما چرا بتن؟ درواقع استفاده از رنگ خنثی در اکسسوری‌های آشپزخانه خصوصاً اگر پیرو سبک مدرن باشید، یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

همان‌طور که بیان شد، بتن دارای ترکیب مناسبی برای مینیمال‌ گراهای مدرن است، اما اشکال و ترکیب‌های هندسی به‌کاررفته را فراموش نکنید، البته هنگام انتخاب ترکیب هندسی به محیط نیز توجه کنید.

اگر قصد خرید گلدان بتنی را دارید بهتر است برای گیاهانی که نیاز کمی به آب دارند آنرا خریداری کنید؛ مثل خانواده کاکتوس‌ها که نهایتا هفته‌ای یک بار و آن هم به مقدار کم باید آبیاری شوند! این گلدان‌ها به دلیل خاصیت نگهداری آب، برای این منظور بسیار مناسب هستند و در نتیجه، رطوبت مورد نیاز گیاه را برای مدت طولانی‌تری می‌توانند حفظ کنند.

برای خرید گلدان بتنی به فروشگاه نازبو مراجعه کنید

لوازم دکوری بتنی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت