نازبو
در اردیبهشت ماه چه بکاریم؟
  • آموزش و مقالات
  • تقویم باغبانی

در اردیبهشت ماه چه بکاریم؟

اردیبهشت ماه در اغلب نقاط ایران هوای خوب و مطبوعی را شاهد هستیم. در ماه اردیبهشت فصل بهار و تمام زیبایی‌هایش را می‌توانید حس کنید. هوای معتدل، بارانهای بهاری و درختان سرسبز و زیبا در اردیبهشت ماه قابل مقایسه با سایر ماه‌های سال نیستند. برای کاشت بذر در اردیبهشت ماه محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید اغلب بذرهای سبزیجات، صیفی‌جات، درختان، گل‌ها و میوه‌های مختلف را بکارید. هوای دلپذیر اردیبهشت بهترین زمان برای کاشت سبزیجات و صیفی‌جات است. از طرفی انواع گل‌ها و درختان مختلف را می‌توان در فضای آزاد کاشت. دمای مطلوب برای کاشت انواع گیاهان حدود ۲۰ درجه سانتیگراد است. این دما را می‌توان در دومین ماه بهار تجربه کرد. فروشگاه اینترنتی نازبو انواع بذرهای با کیفیت را بفروش می‌رساند.

در اردیبهشت ماه چه بکاریم

برای خرید باید به وب سایت فروشگاه رجوع و لیست اقلام مورد نیاز را انتخاب کنید. نکته قابل ذکر این است که امکان پرداخت و تسویه حساب اینترنتی برای خریداران وجود دارد. پس از تکمیل سفارش، اقلام خریداری شده توسط شرکت پست و به صورت پست پیشتاز به محل مشتری ارسال می‌شود. نازبو کیفیت کلیه محصولات خریداری شده را تضمین کرده و دارای گارانتی بازگشت وجه تا هفت روز پس از دریافت است. از این رو در صورتیکه مشتریان از محصولات خریداری شده رضایت نداشته باشند، طبق قوانین نازبو امکان مرجوع نمودن کالا و بازگشت وجه وجود دارد. در این مطلب به معرفی انواع بذرهای قابل کاشت در اردیبهشت ماه خواهیم پرداخت.

جهت خرید بذر به فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو مراجعه کنید.

کاشت بذر در اردیبهشت در آپارتمان

اگر در هوای مطبوع بهاری به فکر کاشت گل‌ها و گیاهان مختلف در آپارتمان خود افتادید، باید گفت که امکان کاشت انواع گیاهان برای شما وجود دارد. قبل از تهیه بذر ابتدا گلدان‌های مناسب تهیه کنید. انواع گلدان‌های پلاستیکی، سرامیکی، سنگی، سیمانی و شیشه‌ای در بازار در دسترس است. برای انتخاب گلدان مناسب به نوع گیاه، محل نگهداری و هدف از پرورش توجه کنید. اگر گلدان را در بالکن نگهداری می‌کنید و یا اینکه آن را در حیاط، داخل سالن و راهرو قرار می‌دهید باید گلدان مناسب با آنرا تهیه کنید. گلدان‌های سیمانی بزرگ برای محیط بیرون مانند تراس، بالکن و حیاط مناسب هستند. گلدان‌های سرامیکی ظاهر زیبایی دارند و برای داخل منزل مناسب هستند. انواع پلاستیکی گلدان برای داخل و خارج از آپارتمان مناسب هستند. هنگام کاشت بذر با توجه به نوع گیاه کاشته شده باید اندازه گلدان را انتخاب کرد. انتخاب گلدان کوچک موجب جلوگیری از رشد گیاه شده و گلدان‌های خیلی بزرگ موجب خشک شدن گیاه می‌شوند. پس از انتخاب گلدان مناسب، خاک و کود مناسب با گیاه کاشته شده را در نظر بگیرید. در نهایت محل گلدان باید نورگیر، دارای تهویه و با دمای معتدل باشد. کاشت بذر نیاز به فراهم آوردن شرایط مناسب برای جوانه‌زنی و رشد دارد. برای اینکه گیاه در شرایط مطلوب رشد کند، دما، نور، نوع خاک، رطوبت و نوع کود مصرفی را بررسی و تهیه نمائید. هوای بسیار گرم برای رشد گیاهان مضر بوده و هوای سرد از رشد آنها جلوگیری می‌کند. متوسط دمای ۲۰ درجه سانتیگراد در منزل، دمای ایده آلی بشمار می‌رود. انواع بذر سبزیجات مانند سبزی خوردن، ریحان، شاهی، تره، نعنا، تربچه، پیازچه، جعفری و گشنیز را می‌توانید در گلدان پرورش دهید.

جهت خرید بذر سبزی خوردن به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.

همچنین انواع صیفی‌جات، کاکتوس، گل‌های زینتی، درختان میوه و بونسای را می‌توان در گلدان کاشت. در ادامه به بررسی کاشت بذر در اردیبهشت ماه در فضای بیرون از خانه خواهیم پرداخت.

کاشت بذر در اردیبهشت در فضای باز

برای کاشت بذر در فضای باز می‌توان بطور مستقیم آنها را در محل اصلی کاشت. محل اصلی می‌تواند باغچه حیاط، باغ، فضای سبز و یا گلدان باشد. در این روش از همان ابتدا بذر را در محل اصلی کاشته و پرورش می‌دهند. در اردیبهشت ماه دمای هوا، نور و رطوبت برای پرورش انواع گل و گیاه مناسب است. در روش غیرمستقیم ابتدا بذر را در مکان اولیه کاشته و پس از جوانه زنی و رشد آن تا حد مناسب به محل اصلی انتقال می‌دهند. از این روش برای ماه‌های سرد سال و در مواردی که امکان کاشت از ابتدا در مکان اصلی وجود ندارد استفاده می‌کنند. مراکز پرورش گل و گیاه و گلخانه‌ها که برای مقاصد تجاری اقدام به پرورش گل و گیاه می‌کنند از روش غیر مستقیم استفاده می‌کنند. انواع بذر سبزیجات مانند کاهو، کلم، ریحان، شاهی، تره، گشنیز، شنبلیله، هویج، مرزه، شوید، ترب و تربچه، پیازچه و کاسنی را می‌توان در باغچه کاشت. در دومین ماه بهار می‌توان صیفی‌جاتی مانند هندوانه، خربزه، طالبی، بادمجان، کدو، خیار، گوجه فرنگی و بامیه را بکارید.

جهت خرید پکیج گوجه فرنگی به فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو مراجعه کنید.

از دیگر بذرهای قابل کاشت در فضای باز کاکتوس، بونسای، انواع میوه‌ها و درختان است. برای کاشت بذر در اردیبهشت ماه در فضای آزاد به راهنمای کاشت هر گیاه مراجعه کنید. وب سایت نازبو مرجع خوبی برای کاشت گلها و گیاهان مختلف بشمار می‌رود.

کاشت بذر سبزیجات در اردیبهشت

کاشت بذر سبزیجات در اردیبهشت ماه یکی از متداول‌ترین کارهاست. هوای مطبوع بهاری در اردیبهشت از آن به عنوان بهترین ماه سال برای کاشت انواع سبزیجات ساخته است. انواع ریحان مانند ریحان سبز، ریحان بنفش، ریحان بوته ای، ریحان دارچینی و ریحان تایلندی را می‌توان کاشت. پس از گذشت دو هفته بذرها جوانه زده و در مدت ۲ ماه به مرحله برداشت می‌رسند. نور خورشید برای رشد و پرورش سبزیجات مهم است. انواع تره، نعناع، گشنیز و جعفری از دیگر سبزیجات پر خاصیت هستند که می‌توان براحتی آنها را در خانه و باغچه کاشت. هویج از دیگر سبزیجات پر خاصیت است که می‌توان در فصل بهار کاشت. فروشگاه اینترنتی نازبو بیش از ۷۰ نوع بذر سبزیجات  را عرضه می‌کند. کلیه بذرهای عرضه شده از بهترین کیفیت و برندهای معتبر تامین می‌شوند. نازبو برای تهیه انواع محصولات خود برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی را انتخاب می‌کند. در راستای رضایتمندی مشتریان کلیه محصولات به صورت صددرصد خالص، تست شده و در بسته‌بندی‌های اورجینال بفروش می‌رسند. تولیدکنندگان معتبری از کشورهای آلمان، آمریکا، تایلند، ژاپن، هلند و ترکیه جزو تامین کنندگان بذر نازبو محسوب می‌شوند.

برای اطلاع از انواع محصولات قابل عرضه و خرید بذر سبزیجات به وب سایت نازبو رجوع کنید.

کاشت بذر صیفی جات در اردیبهشت

صیفی‌جات، میوه‌ها و سبزیجات پرکاربرد و پرخاصیتی هستند که بطور روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. گوجه فرنگی، خیار، کدو، بادمجان، بامیه، لوبیا، خربزه، هندوانه، طالبی، ملون، فلفل و ذرت برخی از صیفی‌جات پرمصرف هستند. بذر صیفی‌جات در هوای گرم و آفتابی بخوبی رشد می‌کنند، لذا در ماه‌های بهار و تابستان می‌توان انواع صیفی‌جات را کاشت. روزهای گرم تابستان و اواخر بهار که دمای هوا بالا می‌رود، فعالیت بدنی و تعریق افزایش می‌یابد. خروج املاح و آب بدن از طریق عرق منجر به کم آبی و از دست رفتن تعادل بدن می‌شود. صیفی‌جاتی مانند هندوانه، خربزه و طالبی بهترین خوراکی برای جبران آب و املاح از دست رفته هستند. اگر می‌خواهید صیفی‌جات خود را استفاده کنید، انواع هندوانه، خربزه و طالبی را می‌توان در باغچه کاشت. نکته قابل ذکر این است که صیفی‌جات آبدار نیاز به آب زیادی دارند. در واقع درصد زیادی از وزن میوه‌ها را آب تشکیل می‌دهد. اگر تصمیم دارید که انواع صیفی‌جات را در گلدان بکارید، علاوه بر انتخاب گلدان بزرگ و مناسب باید فاصله کاشت بذر را رعایت کنید. میوه صیفی‌جات پس از رشد و زمان برداشت نیاز به فضای کافی دارند. حداقل فاصله ۲۰ سانتیمتر برای صیفی‌جات کوچکتر مانند گوجه فرنگی و بادمجان نیاز است. صیفی‌جات بزرگی مانند هندوانه و خربزه نیاز به فاصله کاشت حدود ۴۰ سانتیمتر دارند. بیش از ۵۰ نوع گونه گوجه فرنگی و حدود ۱۰ نوع خیار و بادمجان وجود دارد. برای کاشت صیفی‌جات به نوع آن توجه داشته باشید.


برای خرید پکیج صیفی جات از فروشگاه اینترنتی نازبو دیدن نمائید.

بذر میوه‌های کمیاب قابل کاشت در اردیبهشت

میوه‌های کمیاب استوایی همانند صیفی‌جات هندوانه و طالبی هستند. آنها شیرین و ‌آبدار بوده و برای آب و هوای گرم مناسب هستند. میوه هایی مانند پاپایا و دراگون فروت را می‌توان در اردیبهشت ماه کاشت. کاشت بذر میوه‌های استوایی نیاز به اطلاعات کافی دارد. از آنجائیکه زیستگاه اصلی این میوه‌ها در مناطق گرم و استوایی است لذا با آب و هوای ایران سازگاری کافی ندارند. از اینرو برای حصول اطمینان از جوانه‌زنی و رشد کافی باید شرایط مناسب رشد را فراهم آورد. یکی از مهمترین موارد دمای مناسب است. میوه‌های استوایی در آب و هوای گرم رشد می‌کنند. دمای مناسب برای رشد پاپایا و دراگون میان ۲۰ تا ۳۵ درجه سانتیگراد است. دومین نکته رطوبت مناسب برای رشد گیاه است. آب و هوای خشک برای رشد و پرورش درختان استوایی نامناسب است. هنگام کاشت بذر همواره خاک را مرطوب نگه دارید. همچنین در ابتدای کاشت بذر را مدتی در محیط مرطوب قرار دهید. انواع بذر میوه پاپایا و دراگون فروت شامل پاپایا ردلیدی، پاپایا بنگلادشی، پاپایا هلند گلد، پاپایا بلک گست، دراگون فروت سفید، دراگون فروت قرمز، دراگون فروت زرد و بنفش را با کیفیت اصلی و قیمت مناسب از نازبو تهیه کنید.

جهت خرید بذر میوه های کمیاب به فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو مراجعه کنید.

از دیگر میوه‌های کمیابی که در نازبو عرضه می‌شود می‌توان به انواع بری اشاره نمود. انواع بلوبری، بلک بری، رزبری قرمز، رزبری زرد، گوجی بری و گوس بری را از فروشگاه اینترنتی نازبو تهیه کنید. انواع بری بوته مانند بوده و امکان کاشت در گلدان را دارند. ارتفاع بوته‌ها معمولاً حدود یک متر است. بنابراین حتی می‌توانید در داخل آپارتمان بری بکارید. بذرهای بری را قبل کاشت به مدت چند روز درون دستمال خیس و در درون یخچال قرار دهید تا برای جوانه زنی آماده شود. تابستان و پاییز زمان برداشت میوه‌های بری است. بوته‌های بری دائمی هستند و سال‌ها عمر می‌کنند.

جهت خرید بذر بری ها به فروشگاه نازبو مراجعه کنید.

کاشت بذر گل و گیاه زینتی در اردیبهشت

در فصل بهار انواع گل‌های بهاری را می‌توان در کوچه و خیابان مشاهده کرد. گل‌های رنگارنگ و زیبا به همراه رایحه و بوی خوش آنها آرامش بخش است. اگر می‌خواهید زیبایی گل‌ها را به خانه خود بیاورید، می‌توانید انواع بذر گل زینتی را در داخل گلدان، باغچه حیاط و باغ بکارید. بهترین زمان کاشت اغلب گل‌های زینتی در فصل بهار است، بنابراین در اردیبهشت ماه امکان کاشت بذر گل‌های زیادی وجود دارد. زمان گلدهی گل‌ها در فصل‌های بهار و تابستان است، لذا در صورتی که زود دست بکار شوید، می‌توانید در تابستان گل‌های زیبای گلدان خود را مشاهده کنید. برخی گل‌ها رشد سریعی دارند و برخی بطور آهسته بزرگ می‌شوند. حداقل زمان گلدهی انواع گل‌های بهاری سه ماه بعد از کاشت است. بنابراین در صورت کاشت بذر در اردیبهشت ماه می‌توان در مرداد ماه اولین گل‌های خود را مشاهده کرد. فروشگاه اینترنتی نازبو بیش از ۹۰ نوع گل زینتی را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. انواع گل‌های تزیینی مانند گل داوودی، گل آهار، گل اطلسی، گل مغربی، گل نیلوفر، گل جعفری، گل بگونیا، گل شمعدانی، گل آلاله، گل مینا، گل سیلن هلندی، گل میمون، گل اشرفی، گل تاتوره، گل کوکب، گل گازانیا، گل لاله عباسی، گل آفتابگردان، گل فلفل زینتی، گل ناز آفتابی، گل ابری، گل تکمه ای، گل ارکیده، گل سوسن، گل تاج خروس، گل آصف السلطنه، گل عروس، گل حسن یوسف، گل قهر و آشتی، گل لوبلیا، گل ایبریس، گل حنا، گل سرخس، گل کلم زینتی، گل نخودی، گل آشلانتوس و گل پامچال برخی گل‌های عرضه شده در وب سایت نازبو هستند. برای کاشت بذر گل زینتی به زمان گلدهی، دائمی بودن و کود مورد نیاز گل توجه داشته باشید. گل‌های زینتی در صورت رسیدگی و مراقبت روزانه زیبایی خاصی به محیط می‌دهند. انواع گلدان‌های آویز، دیواری، پایه‌دار، نرده ای و رومیزی را می‌توان تهیه و بذر گل را در آن کاشت. دقت داشته باشید که بطور مداوم گل را در معرض نور خورشید قرار دهید. نور خورشید برای رشد گل الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه کاشت بذر، پرورش و مراقبت از گل‌های زینتی به وب سایت نازبو مراجعه کنید. 

همچنین بخوانید: 7 روش ساخت گلدان‌های آویز

کاشت بذر بونسای و درخت در اردیبهشت

درختان بونسای کوچک و جذاب هستند. این درختان مینیاتوری نمونه کوچک شده درختان بوده و زیبایی خاصی دارند. اگر چه برای اولین بار ژاپنی ها انواع درختان بونسای را پرورش دادند ولی در حال حاضر این نوع درختان در تمام نقاط دنیا پرورش داده می‌شوند. بونسای بومی خارج از ایران است لذا بذر آن از انواع تولیدکنندگان برتر جهانی تامین می‌شود. درختان بونسای به دلیل ماهیت آنها در محیط داخل و فضای بسته نگهداری می‌شوند. اگر چه می‌توان آنها را در فضای باز پرورش داد ولی ظرافت درخت و برگ‌های آن در محیط خارج آسیب می‌بیند. درختان بونسای علاوه بر مراقبت‌های معمول گیاهان نیاز به نگهداری ویژه دارند. این درختان تزیینی بوده لذا موقعیت برگ‌ها، رنگ، شادابی و ظاهر گیاه اهمیت زیادی دارد. برای داشتن یک بونسای فوق العاده از زمان کاشت بذر انواع مراقبت‌های ویژه از گیاه را به عمل آورید. وب سایت نازبو انواع بذر بونسای و درختان خاص را عرضه می‌کند. حدود ۱۲ نوع بونسای و درختان خاصی مانند گیاه لوفا، نخل کاریوتا، لیمو ترش کفیر، درخت جک فروت، درخت لونگان و درخت اپل شوگر در فروشگاه اینترنتی نازبو به فروش می‌رسد. هر کدام از این درختان خاص برای رشد و پرورش نیاز به شرایط مطلوب خود دارند. برخی از درختان را می‌توان در گلدان کاشت و پرورش داد و برخی از آنها تنها برای کاشت در داخل زمین مناسب هستند. درختان مینیاتوری را می‌توان به سهولت در داخل گلدان کاشت و در فضای آپارتمان پرورش داد. درختان بونسای به دلیل جنبه تزیینی که دارند نیاز به مراقبت روزانه دارند. برای داشتن درختی سرسبز و شاداب انواع کودهای مایع برای گیاه تهیه کنید. همچنین انواع سموم دفع آفات و حشرات را بطور مرتب برای حفظ سلامتی گیاه استفاده کنید.

جهت خرید بذر بونسای و کسب اطلاعات بیشتر به سایت نازبو رجوع کنید.

کاشت بذر کاکتوس در اردیبهشت

گل کاکتوس بومی مناطق آمریکای شمالی و مرکزی است. بیابان‌های آمریکا و مکزیک زیستگاه اصلی کاکتوس در جهان هستند. با توجه به ظاهر خاص و زیبای کاکتوس‌ها، بذر کاکتوس از قاره آمریکا به سایر نقاط جهان برده شد. در حال حاضر اغلب کشورهای جهان کاکتوس را پرورش می‌دهند. انواع کاکتوس در اشکال گرد، استوانه‌ای، دراز، پهن و سوزنی در بازار عرضه می‌شود. نکته جالب توجه این است که برگ‌های کاکتوس در سال یک یا دو بار گل می‌دهند. گل‌های کاکتوس بسیار زیبا بوده و در میان برگ‌های خشن و تیغ دار کاکتوس خودنمایی می‌کنند. برای کاشت بذر کاکتوس نیاز به دمای ما بین ۱۸ تا ۳۲ درجه سانتیگراد دارید. از طرفی آب و هوای خشک و آب کم برای رشد بهتر گیاه الزامی است. مناطق مرطوب و شرجی برای پرورش کاکتوس مناسب نیستند. خاک سبک شنی که آب را به آسانی از خود عبور می‌دهد، به همراه نور خورشید برای ادامه حیات کاکتوس ضروری است.

برای خرید خاک و بستر کشت به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.

بذر کاکتوس‌ها درصد جوانه زنی پایینی دارند، لذا برای تهیه آن به مراکز معتبر مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی نازبو انواع بذر کاکتوس شامل کاکتوس ژمینو، کاکتوس آستریاس، کاکتوس آستروفیتوم، کاکتوس ساکولنت، کاکتوس اچینو، کاکتوس اپونتیا، کاکتوس مامیلاریا، کاکتوس فروهررا، کاکتوس تریکوسرئوس و کاکتوس استوسی را عرضه می‌نماید. نکته قابل توجه این است که کاشت کاکتوس کاری دقیق و تخصصی است، لذا برای کسب نتیجه مطلوب باید روش کاشت بذر را بدانید. وب سایت نازبو در بخش مربوط به هر گل و گیاه اطلاعات مفیدی در رابطه با نحوه کاشت، جوانه زنی، نوع خاک و کود، دما و نور مناسب برای رشد گیاه را منتشر می‌کند. برای تهیه انواع بذرهای خارجی و با کیفیت فوق العاده به وب سایت نازبو رجوع کنید.

کاشت محصولات هیبریدی در اردیبهشت

اگر اصطلاح محصولات هیبریدی را شنیده باشید می‌دانید که برخی از گل‌ها، میو‌ه‌ها، سبزیجات و صیفی‌جات هیبریدی هستند. اصطلاح هیبریدی در برخی موارد بنام گلخانه‌ای نیز نامیده می‌شود. مواد غذایی هیبریدی در واقع بر روی آنها تغییراتی به وجود آمده است. اصلاح وضعیت ظاهری، طعم و مزه بهتر برخی از خصوصیات آنها بشمار می‌رود. برای کاشت بذر هیبریدی در اردیبهشت ماه محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید انواع محصولات را در داخل آپارتمان و یا فضای باز بکارید. برخی محصولات هیبریدی شامل کدو، فلفل، خیار، گوجه فرنگی، کلم، گل کلم، ذرت و گل‌های زینتی است. گل‌های زینتی مانند: گل بگونیا، گل جعفری، گل حسن یوسف، گل آلاله، گل شب بو، گل شمعدانی، گل گازانیا، گل کوکب، گل سنگ، گل ناز آفتابی و گل اطلسی نیز در دسته محصولات هیبریدی قرار دارند. محصولات هیبریدی عملکرد بهتری نسبت به محصولات عادی دارند و بر روی آن‌ها اصلاحات ژنتیکی صورت گرفته است. انواع بذر هیبریدی مرغوب را می‌توانید از وب سایت نازبو تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: کاشت میوه ها و سبزیجات گلدان دوست

فروش انواع بذر در فروشگاه آنلاین نازبو

فروشگاه آنلاین نازبو بزرگترین مرکز فروش انواع بذر در ایران است. بیش از ۳۵۰ نوع بذر سبزیجات، صیفی‌جات، گل و گیاه زینتی، کاکتوس، درختان خاص، میوه‌های کمیاب، بونسای و محصولات هیبریدی در نازبو عرضه می‌شود. کلیه محصولات شناسنامه دار بوده و با گارانتی کیفیت عرضه می‌شوند. نازبو علاوه بر انواع بذر، محصولات دیگری مانند لوازم باغبانی، انواع گلدان و سینی نشا، خاک و بستر کشت، کودهای مایع و NPK، گیاهان دارویی و پکیج‌های ویژه را عرضه می‌کند. نازبو همواره پکیج‌های ویژه بذر را برای علاقمندان عرضه می‌کند. پکیج صیفی‌جات، پکیج سبزی خوردن به همراه کود خانگی، پکیج کشت گل، پکیج گلهای بهاری، پکیج گوجه فرنگی، پکیج ویژه کودک و پکیج آرامش از جمله بسته‌های ویژه نازبو برای کاربران است. علاوه بر این مقالات علمی و کاربردی متعددی در خصوص نحوه کاشت بذر، میوه‌ها و سبزیجات مختلف، پرورش گل‌ها و خدمات کشاروزی و باغبانی در سایت منتشر می‌شود. امکان خرید آنلاین کلیه محصولات از طریق درگاه اینترنتی و کارت‌های عضو شتاب وجود دارد. کاربرانی که خرید بالای یکصدهزار تومان داشته باشند از ارسال رایگان کالا برخوردار می‌شوند. کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز به محل مشتریان ارسال می‌شود. همچنین یک درصد از میزان فروش نازبو به توسعه محیط زیست و شرکت در طرح‌های حفاظت از محیط زیست اختصاص می‌یابد. خریداران با خرید محصولات نازبو بطور غیر مستقیم در این حرکت سبز سهیم خواهند بود. اگر قصد خرید انواع بذر و سایر لوازم باغبانی و کشاروزی را دارید از وب سایت نازبو دیدن کنید. برای اطلاع از انواع محصولات جدید، شرایط فروش ویژه، پکیج‌های جدید، مقالات و قیمت محصولات، شرکت نازبو را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.  

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

گزارش اشکال در سایت