نازبو
گلدان‌های هوشمند، تکنولوژی در اختیار طبیعت
  • آموزش و مقالات
  • گلدان و محیط های رشد

گلدان‌های هوشمند، تکنولوژی در اختیار طبیعت

گلدان هوشمند پاروت یک گلدان دوست داشتنی و زیبا برای مراقبت از گیاه شماست و کمک می‌کند که گیاه شما به بهترین شکل پرورش یابد. این گلدان هوشمند با مخزن 2.2 لیتری و 4 سنسور دما، نور، کود و رطوبت همواره گیاه شما را پایش می‌کند و در زمان مناسب گیاهتان را آبیاری می‌کند. کافیست تا نرم افزار آن را روی گوشی خود نصب کنید و برای گلدان از بین بیش از 8000 گیاه مشخص کنید که چه گیاهی در آن است.

 گلدان هوشمند

کارایی این گلدان هوشمند تنها به آبیاری گلدان شما ختم نمی‌شود. در این گلدان از سنسور سنجش میزان اسیدی بودن خاک، دماسنج و سنسور نور استفاده شده است. به کمک این سنسورها گلدان به شما خبر می‌دهد که چه زمانی باید به گلدان خودتان کود اضافه کنید و یا چه میزانی نور خورشید برای آن کافی است. البته درست کردن شرایط گلدان برعهده شما خواهد بود و گلدان نمی‌تواند خودش این موارد را برطرف کند، ولی اطلاعاتی که به شما می‌دهد باعث می‌شود تا نیازهای گل و گیاه خودتان را بدانید و آنها را برطرف کنید.
با داشتن این گلدان می‌توانید تا بیش از یک ماه گیاهتان را به آن بسپارید و با خیال راحت به سفرهای خود بپردازید. بدنه گلدان از جنس پلاستیک ABS و بسیار با کیفیت ساخته شده است و همچنین ضد اشعه فرابنفش ساخته شده است تا حداقل نیاز به نگهداری را دارا باشید. 
گلدان هوشمند پاروت بی‌سیم بوده و تنها از 4 باتری سایز AA تغذیه می‌کند گلدان‌های هوشمند مخصوص كشت و كار در درون خانه طراحی شده است و بسیار مناسب كسانی است كه عاشق پرورش گل و گیاه هستند، اما در درون خانه امكانات كافی در اختیار ندارند.

گلدان هوشمند

این محصول مناسب چه کسانیست؟
1- افرادی كه به پرورش علمی و رشد حداکثری گیاه خود اهمیت می‌دهند.
2- افرادی كه دائما در حال سفر هستند و فرصت نمی‌كنند كه از گیاهان خود مراقبت كنند.
3- افرادی كه در گذشته با آب ندادن و یا بیش آبیاری گلدان‌های خود باعث از بین رفتن چند گیاه شده‌اند.
4- افرادی كه به گلدان‌هایی كه با تكنولوژی پیشرفته ساخته شده‌اند، علاقه زیادی دارند.

جهت خرید گلدان هوشمند پاروت می‌توانید به فروشگاه سایت مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

دیدگاه ها

  • پاسخ
    مرتضی
    24 بهمن 1396
    مرتضی

    این گلدان رو دارین بخرم؟ پیامک بدهید 09367829721

گزارش اشکال در سایت