نازبو
ویژگی خاص گل‌های زیبای جهان
  • اطلاعات جانبی
  • باغبانی
  • گلها

ویژگی خاص گل‌های زیبای جهان

تمام انسان‌ها در هر کجای دنیا که زندگی کنند، عادت زیباپسندی را با خود به همراه دارند. یکی از این زیبایی‌های جهان نیز گل‌ها هستند. گل‌های زیبا که در هر منطقه ای با هر آب و هوایی متنوع و متفاوت هستند. هر گلی داستان و دنیایی دارد. یک گل می‌تواند گویای زیباترین لحظات زندگی شما باشد، یا بدترین لحظه. به همین دلیل گل‌های زیبا در جهان هر کدام مناسب موقعیت‌های خاصی هستند. حتماً شاهد بوده اید که در مراسم عروسی، جشن تولد، جشن فارغ التحصیلی، مراسم خاکسپاری و ... از گل‌های مختلفی استفاده می‌شود. زیرا هر گلی نماد و معنای خاص خود را دارد. این معناست که به آنها هویت بخشیده است. از میان جذابترین و بهترین گل‌های دنیا می‌توانیم به گل‌های رز سرخ، گل لاله، گل ارکیده، گل سوسن، گل آفتابگردان، گل نرگس، لاله مردابی یا لوتوس، گل گلایول و ... اشاره نماییم.

برای خرید بذر گل و گیاهان زینتی به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.

نشانه و معنی گل‌های زیبا در جهان گل‌ها نمادی از تاریخ و ادبیات در جهان بوده اند. حتی در تاریخ نیز می‌توانیم شاهد این مسئله باشیم که گل‌ها از نشانه و معنای خاصی برخوردار بوده اند. به نوعی می‌توانیم بگوییم هر گلی، دارای زبانی است. این که شما چه گلی را برای چه موقعیت استفاده کنید، نشان از فهم و درک معنای آن خواهد داشت.

 گل رز سرخ
 

یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین گل‌های زیبا که در جهان می‌توانید با آن روبرو شوید، گل‌های رز سرخ هستند. این گل‌ها ترکیبی از ساقه‌های خاردار هستند و غنچه های زیبایی که بر روی این ساقه‌ها نشسته اند. بیشتر گل‌های رز در جهان نماد کامیابی و با ارزش بودن هستند. گل رز که از میان گل‌های زیبا در جهان بیشترین کاربرد را دارد، خود به 100 گونه مختلف تقسیم می‌شود. برخی از این گل‌های رز دارای برگ‌ها فشرده و به هم نزدیک هستند، و برخی دیگر گلبرگ‌های خود را از هم باز کرده و گشوده اند. معمولاً رز زرد نمادی از دوستی و شادمانی است، در حالی که رز سفید نماد پاکی و صلح است. رز سرخ و قرمز تیره که مرسوم‌ترین و شناخته‌شده ترین گل‌های زیبا در جهان است، نماد عشق جاودانه می‌باشد. رز صورتی را نیز باید نمادی از عشق اول و بی‌گناهی معرفی کنیم.

برای خرید کود میکرو گیاهان آپارتمانی  به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.


گل زیبای ارکیده


 

یکی از پرتنوع‌ترین گل‌های زیبا جهان را می‌توانیم گل ارکیده بیان نماییم. این گل بیش از 250 هزار گونه دارد و در سراسر جهان کشت می‌شود. گلبرگ‌های هندسی شکل ارکیده شکلی خاص و زیبا به این گل بخشیده است. این گل‌های زیبا به عنوان گل‌های زینتی شناخته می‌شوند که برای تزیین مکان‌های خاص استفاده می‌شوند. ارکیده‌های صورتی رنگ نمادی از محبت خالصانه هستند. در حالی که گل‌های ارکیده گربه ای، نمادی از دلربایی می‌باشند. نوعی از گل‌های ارکیده وجود دارند که ترکیبی از رنگ سفید و صورتی هستند. این گل‌های زیبا نیز نمادی از همدردی هستند و بیشتر برای افرادی که نیاز به محبت دارند، ارسال می‌شوند.

برای خرید کود میکرو گیاهان آپارتمانی  به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.

 گل‌های لاله

شاید از دیدن شکل ظاهری گل‌های لاله تعجب کنید. گویی خودشان را در در آغوش کشیده اند. با این که در ظاهر حس تنهایی را به انسان‌ها منتقل می‌کنند، اما تنها گل‌های زیبا در جهان هستند که نمادی از عزم راسخ و رستاخیز می‌باشند. این گل‌ها دارای 109 گونه متنوع بوده و دارای گلبرگ‌های جدا از هم هستند. تنوع رنگی در گل‌های لاله بسیار زیاد است. می‌توان این گل‌ها را در رنگ‌ها زرد، قرمز، نارنجی، بنفش، صورتی و ... بیابید. گل‌های زیبا که هر کدام از رنگ‌ها آن نمادی خاص است. گل لاله زرد رنگ نشانی از شادمانی است. در حالیکه گل لاله سفید بخشندگی را معنا می کند. لاله‌های صورتی به معنای وفاداری هستند در حالی که لاله سرخ عشق بی انتها را روایت می‌کنند. داستان‌های زیبایی که همراه تمامی این گل‌های زیبا وجود دارد، انسان را مدهوش می‌کند.


گل آفتابگردان

 از میان بهترین و زیباترین گل های زیبا که در می‌توانیم به آنها اشاره کنیم، گل‌های آفتابگردان هستند. این گل‌ها اولین بار در آمریکای جنوبی و مرکز پرورش یافتند. از گل‌های آفتابگردان به همان اندازه که استفاده‌های زیبایی می‌شود، می‌تواند سود بالایی نیز بدست آورد. گل‌های آفتابگردان تک رنگ و همیشه خندان، نمادی از ستایش، طول عمر، شادمانی و گرمای وجود هستند. می‌توانیم آنها را در لیست محبوب‌ترین گل‌های جهان قرار دهیم. زیرا هم می‌توان از آنها برای مقاصدی تزیینی و زیبایی استفاده کرد، هم برای تولید غذا و روغن مورد استفاده قرار گیرند. گل‌های زیبا جهان آنقدر متنوع هستند، که اگر بخواهیم در مورد هر یک از آنها صحبت کنیم، بیش از هزاران صفحه کتاب خواهد شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!

دیدگاه ها

  • پاسخ
    .
    24 مهر 1402
    .

    عالی بود

  • پاسخ
    ناشناس
    06 شهریور 1399
    ناشناس

    عالی بود

  • پاسخ
    نازبو - یاوری
    08 شهریور 1399
    نازبو - یاوری

    سلام دوست و همراه عزیز نازبو خوشحالیم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته، لطفا اگر توصیه و یا پیشنهادی دارید در اختیار همراهان فروشگاه بذر گل و گیاه نازبو قرار بدید.

گزارش اشکال در سایت