نازبو
بهترین تشویقی برای سگ پامرانین چیست؟
  • نگهداری از حیوانات خانگی
  • نگهداری از سگ

بهترین تشویقی برای سگ پامرانین چیست؟

بهترین تشویقی برای سگ پامرانین برای آنها که با این نژاد سگ سر و کار دارند اهمیت دارد. این سگ‌ها جثه کوچکی دارند و بسیاری از مشخصه‌های رفتاری اجداد خود را حفظ کرده‌اند. درست است که در دسته سگ‌های کوچک جثه قرار می گیرند، اما رفتارهای آنها شبیه سگ‌های بزرگ است. به دلیل داشتن گوش‌های تیز و صورتی شبیه روباه در بین سگ دوست‌ها طرفداران بسیار زیادی دارد. این نژاد باهوش زود آموزش می‌بیند و به آسانی در بازی کردن مهارت پیدا می‌کند. سگ فعالی است که دوست دارد در طول روز به پیاده روی برود.
این سگ با بچه‌ها و مسن‌ها رابطه خوبی دارد و به دلیل ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند به عنوان سگ نگهبان هم استفاده شود. از آنجا که سگ‌ها به عضوی از خانه تبدیل می‌شوند، مهم است که در برنامه غذایی آنها چه چیزهایی گنجانده و برای تشویق به آنها چه خوراکی داده می‌شود.

برای خرید ملزومات و لوازم پت به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید

غذای مناسب سگ پامرانین

پیش از این که بدانید بهترین تشویقی برای سگ پامرانین چیست، خوب است که درباره غذای این سگ اطلاعات بیشتری به دست آورید. به این نژاد سگ می‌توان هم غذاهای خانگی و هم غذای خشک مناسب داد. این سگ نیاز دارد که از مواد حاوی پروتئین، میوه و سبزیجات، کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی تغذیه کند. بهتر است غذاهایی برای سگ پامرانین تهیه شود که در آنها از محصولات جانبی استفاده نشده باشد. مواد شیمیایی و نگهدارنده، رنگ مصنوعی، طعم دهنده ها و شیرین کننده‌ها برای این سگ‌ها مناسب نیستند. 
بهتر است مواد غذایی به طور کامل پخته شوند. در موقع خرید غذای خشک ماده اولیه آن باید به درستی تجزیه و تحلیل شود که حتماً از پروتئین حیوانی در آن استفاده شده باشد. در واقع، فهرست مواد تشکیل دهنده این غذاها باید بررسی شوند. صاحبان این نژاد سگ باید به سراغ غذاهای خشکی بروند که غذاهایی کامل و فرآوری نشده باشند و در آنها از میوه و سبزی استفاده شده باشد. یکی از راههای انتخاب غذای مناسب برای سگ پامرانین پرسش از افراد دیگری است که از این نژاد سگ نگهداری می‌کنند.

حتی برای خرید بهترین تشویقی برای سگ پامرانین می‌توان از آنها کمک گرفت. اما باید به نکته توجه داشت که این سگ دارای گونه‌های مختلفی است که هر کدام تغذیه مخصوص به خود را دارند. برای تهیه غذای مناسب برای سگ می‌توان از دامپزشک او هم مشورت گرفت.


سگ‌ها از چه کاری خوششان می اید

مشخصات بهترین تشویقی برای سگ پامرانین

بهترین تشویقی برای سگ پامرانین باید حاوی مواد مفید برای بدن او باشد. باید خوراکی‌ها و مواد غذایی را انتخاب کرد که ارزش غذایی بالایی داشته باشند. از آنجا که نژادهای سگ‌ها با هم متفاوت هستند، هر کدام رژیم غذایی مختص به خود را دارند که خوب است صاحبان سگ‌ها به این مسئله توجه داشته باشند. خوشحال کردن سگ با تشویقی هم یکی از وظایفی است که صاحب سگ باید برعهده بگیرد. این تشویقی‌ها امروزه در برندها و در بسته بندی‌های متفاوتی به بازار عرضه می‌شوند. در این بسته بندی‌ها مواد غذایی و ویتامین هایی عرضه می‌شود که همگی برای سگ‌ها مفید هستند.
بازی کردن با سگ، غذا دادن و محبت کردن از جمله کارهایی هستند که می‌توان در موقع شنیدن این پرسش که سگ‌ها از چه کاری خوششان می‌آید پاسخ داد. وقتی یک سگ تازه وارد یک خانواده می‌شود، از تشویقی می‌توان به عنوان ابزاری برای شکل دادن یا تغییر رفتار سگ سود برد. ممکن است ابتدا بسیار ساده به نظر برسد که می‌توان برای رفتار مناسب سگ به او پاداش بدهید. اما این فرآیند آنقدرها ساده نیست و برای اثرگذاری این تکنیک باید به نکات مهمی توجه شود.

برای خرید تشویقی گوشت گوساله به فروشگاه اینترنتی نازبو مراجعه کنید.
 


سگ پامرانین

نکات مهم در زمان انتخاب بهترین تشویقی برای سگ پامرانین

در زمان انتخاب بهترین تشویقی برای سگ پامرانین باید به موارد زیر توجه شود:

  • ابتدا باید مشخص شود که هدف از تشویقی دادن به سگ چیست. می‌توان برای آموزش، تشویق، ساکت کردن و عوض کردن بوی بد دهان سگ به او تشویقی داد. 
  • ممکن است صاحب سگ در زمان تهیه تشویقی به مفید بودن و مغذی بودن آن توجه نکند. در صورتی که مهم است که این تشویقی چقدر کالری دارد و ارزش غذایی آن چقدر است. 
  • دادن تشویقی به سگ باید به موقع و هماهنگ با وعده‌های غذایی او باشد. در صورتی که یک تشویقی با کالری بالا به او بدهید، می توانید آن را یک وعده غذایی کامل در نظر بگیرید و دیگر به او غذا ندهید.
  • برای سگ‌هایی که انگیزه کافی برای غذا خوردن دارند، می‌توان به اندازه لازم از تشویقی تهیه کرد. 
  • از بهترین تشویقی برای سگ پامرانین می‌توان برای تربیت و آموزش او استفاده کرد. زمان بندی برای گرفتن نتیجه درست در این مورد بسیار اهمیت دارد و باید بعد از رفتار خوب سگ به او تشویقی داده شود. در غیر این صورت سگ متوجه نمی‌شود که تشویقی به دلیل رفتارش به او داده شده است. 
  • تنوع می‌تواند همچنان تشویقی را برای او جذاب نگه دارد. وقتی یک بار رفتاری را یاد گرفت، نیاز نیست هر بار او به او پاداش داده شود. زیرا غافلگیری او می‌تواند آموزش را برایش سرگرم کننده کند. 
  • در موقع خرید تشویقی به مسائلی مثل این که سگ به چه چیزی حساسیت دارد باید توجه شود.

تشویقی برای سگ پامرانین

درست کردن بهترین تشویقی برای سگ پامرانین در خانه

بهترین تشویقی برای سگ پامرانین حتماً نباید از بین غذاهای آماده و خشک باشد. یکی از موارد مهم در زمان خرید تشویقی برای سگ بودجه‌ای است که برای این کار در نظر گرفته شده است. زیرا تشویقی‌ها از قیمت‌های ارزان تا گران در بازار موجود هستند. تعداد زیادی از تشویقی‌های ارزان نیاز واقعی سگ را رفع نمی‌کنند. می‌توان آنها را در خانه نیز تهیه کرد، به شرط این که از مواد مفید تهیه شده باشند. برای درست کردن آنها نباید از گوشت خام، شیرین کننده‌ها و میوه‌های غیر مجاز استفاده شود. برای تهیه تشویقی می‌توان از گوشت با چربی پایین و میوه‌ها و سبزی‌های مفید و همچنین مواد سالم در خانه استفاده کرد. 
تشویقی سگ بر طبق نژاد باید به او داده شود. بعضی از این تشویقی‌های آماده و خشک موجود در بازار مناسب نژادهای خاصی تهیه می‌شوند. ممکن است مصرف آنها برای سگ‌های دیگر مشکل خاصی را به وجود نیاورد. در عین حال مهم است که در زمان تهیه بهترین تشویقی برای سگ پامرانین به نژاد سگ توجه شود. 

انواع تشویقی‌ها برای سگ‌های پامرانین

بهترین تشویقی برای سگ پامرانین می‌تواند به شکل بیسکویتی باشد. این تشویقی‌ها هم به صرفه هستند هم گزینه‌های مناسبی برای تشویق سگ‌ها به شمار می‌روند. این تشویقی‌ها را می‌توان به طعم مرغ، پنیر و بیکن تهیه کرد. ضمن این که در ساخت آنها از کره بادام زمینی، روغن کانولا، آرد گندم و نگهدارنده‌های طبیعی هم استفاده می‌کنند.  
یکی دیگر از انواع تشویقی‌ها که می‌توان برای سگ پامرانین تهیه کرد تشویقی‌های نرم است. در این خوراکی‌های سگ از مواد پروتئینی مثل مرغ و گوشت استفاده می‌شود که نرم هستند. وقتی تشویقی سفت نباشد، می‌توان آن را به همه سگ‌های کوچک و بزرگ و در هر سنی داد. 
وقتی سگ پامرانین چاق باشد، بهتر است از تشویقی‌هایی برای او استفاده شود که مناسب او باشند. بهترین تشویقی برای سگ پامرانین در این موارد آنهایی هستند که به طور طبیعی حاوی چربی کمی باشند. به این ترتیب می‌توان در حفظ سلامتی سگ نیز قدم برداشت. زیرا تشویقی نباید برای بدن او مضر باشد. ارگانیک‌‌ترین تشویقی‌‌های سگ‌ها آنهایی به شمار می‌روند که ماده اولیه آنها گوشت و مرغ باشد و در آنها خبری از غلات و گلیسیرین نباشد. 

 


تشویقی سگ پامرانین

پامرانین به تشویقی نیاز دارد؟

شاید یکی از مهمترین پرسش‌هایی که می‌توان پیش از پیدا کردن بهترین تشویقی سگ پامرانین به آن پاسخ داد این باشد که اصلاً این سگ به تشویقی نیاز دارد. در جواب به این سؤال باید گفت که تشویقی برای هر سگی لازم است. دادن تشویقی می‌تواند یکی از راه‌های آموزش و تربیت سگ باشد. با این کار می‌توان به مرور زمان بخشی از رفتارهای بد و پرخاش‌های او را به خوش رفتاری بدل کرد. تشویقی یکی از مهمترین ابزارهایی است که با آن می‌توان در سگ انگیزه برای یادگیری ایجاد کرد.
در این موارد باید بهترین تشویقی برای سگ پامرانین را در وعده‌هایی جدا به سگ بدهید. بعد هم باید الگوی تربیتی خود را درباره آنها عوض کنید. باید بتوانید آنها را به چالش بکشید. نگذارید سعی کنند و بتوانند پیش بینی کنند که چه کاری می‌خواهید انجام دهید. باید بتوانید او را مجبور کنید که به حرف شما گوش دهد و بعد از این که توانست کار را با موفقیت انجام دهد، بلافاصله به او تشویقی بدهید. او باید ارتباط رفتارش با تشویقی را بفهمد.  

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!